24 nova imena u line-upu festivala Ultra Europe

14.05.2015.
Tijekom 7 dana , oko 180.000 ljudi iz više od 140 zemalja svijeta plesat će uz glazbu više od 120 DJ-a svijeta na 8 festivalskih pozornica

Poznata su nova imena koja će rasplesati Poljud ovo ljeto. Tako u Split dolaze i: Jamie Jones, član elektro grupe Hot Natured,  Paul van Dyk, jedan od najpoznatijih svjetskih DJ-a trance glazbe, Solomun, koji će prvi put zasvirati pred tisućama posjetitelja festivala Ultra Europe, a i ove godine rezident je prestižnog kluba Pacha na Ibizi, Marco Carola, talijanski DJ koji je svojim techno i minimal zvukom zarazio obožavatelje diljem svijeta te Dash Berlin, nizozemski EDM projekt osnovan 2007. godine iza kojeg stoje Jeffrey, Sutorious, Eelke Kalberg i Sebastiaan Molijn.

paul-van-dyk347

Na popisu izvođača pridružuju se i Blau, Andrew Rayel, Apollonia, AIB, DVBBS, Chaim, Flosstradamus, Galantis, Guy Greber, Harvardbass, Hot Since 82, The Chainsmokers, Markus Schulz, Marlo, Nic Fanciulli, Orjan Nilsen, Sasha, Umek te W&W.

Uz to, organizatori su na  konferenciji za medije u Splitu najavili i ostale novosti za posjetitelje koje su pripremili u suradnji s partnerima te potvrdili rekordne rezultate prodaje ulaznica.

Potencijal i pozitivan utjecaj festivala Ultra Europe na turističke i gospodarske rezultate te imidž Hrvatske u svijetu već je dobro poznat, a festival podržavaju Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i grad Split. Uz njihovu podršku, organizatori planiraju produžiti trajanje ugovora o održavanju festivala u Hrvatskoj do 2022. godine, što je 5 godina više od prvotnog plana. Tako će festival Ultra Europe generirati 500 milijuna kuna dodatne potrošnje godišnje.

Uzevši u obzir sve ove rezultate i ne čudi da je Ultra Europe najveće događanje u organizaciji tvrtke Ultra Worldwide nakon Ultra Music Festivala u Miamiju, koji se održava već 16 godina zaredom, i to već nakon premijernog izdanja 2013. godine, s potencijalom da i preraste američko izdanje. No, osim interesa koji dolazi iz gotovo svih zemalja svijeta, i domaća publika je itekako zainteresirana za najveći festival elektroničke glazbe u regiji pa je tako prvi kontingent regionalnih ulaznica već rasprodan, a od 15. svibnja u prodaji drugi kontingent po cijeni od 899 kuna u odabranim T-centrima, Tisak Media Centrima te na www.ticketshop.hr.

marcusschulz22

S velikim zadovoljstvom i optimizmom gledamo u budućnost. Ne samo zbog izvanrednih rezultata prodaje ulaznica i interesa za festival koji dolazi iz svih dijelova svijeta, nego i zato što imamo jaku podršku partnera i sponzora, kojima zahvaljujem i nadam se da će ostati uz nas u ostvarenju cilja da Ultra Europe zadržimo u Hrvatskoj do 2022. godine“, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija i podsjetio kako je Ultra Europe najveće međunarodno događanje u povijesti Hrvatske te nije samo glazbeno događanje; to je jedinstveno iskustvo koje posjetiteljima, osim uživanja u glazbi trenutno najpopularnijih DJ-a svijeta, pruža i mogućnost otkrivanja hrvatske obale i Jadranskog mora kao vrhunske turističke destinacije, koje je ujedno i savršena kulisa za najsuvremeniju produkciju koja prati festival.

Važnost festivala Ultra Europe za turističku ponudu Hrvatske naglasio je i Daglas Koraca, zamjenik ministra turizma:

„Hrvatska gradi imidž destinacije s brojnim i raznolikim ponudama tokom čitave godine. Iako je Hrvatska poznata po svojim prirodnim ljepotama i njenom očuvanošću, no svjesni da je potrebno puno više od „sunca i mora“, smo kako bismo privukli veći broj turista pa je samim time iznimno je važno stvarati dodatne ponude i motive za dolazak turista u Hrvatsku, kako bi bili što konkurentniji među ostalim mediteranskim zemljama, a i u ostatku svijeta. Manifestacije kao što su Ultra Europe, a koje imaju atribut svjetski poznatih atrakcija, uvelike pridonose stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske te smo sretni što ćemo i ove godine Ultru ugostiti u Hrvatskoj.“

marco carola

Zbog velikog interesa, organizatori su pripremili i jednodnevne ulaznice koje će se po cijeni od 575 kuna (75 eura) moći kupiti od 18. svibnja u odabranim T-centrima, Tisak Media Centrima te na www.ticketshop.hr pa će tako i oni koji nisu u  mogućnosti posjetiti sva tri festivalska dana moći uživati u nastupima zvijezda poput Chemical Brothersa, Davida Guette ili Axwella i Ingrossa. Od 1. lipnja bit će moguće kupovati ulaznice na tri rate ukoliko se kupuju online.

 Također, od ponedjeljka 25. svibnja te svaki naredni ponedjeljak, u okviru akcije MasterCard® Monday’s  svima se nudi prilika da uštede 10% za online kupnju dvije ili više festivalskih ulaznica  ukoliko ih budu kupovali MasterCard® karticama. Uz to, kako je pojasnila Aleksandra Babić, voditeljica marketinga za tržišta Hrvatske, Izraela, Mađarske, Rumunjske i Slovenije, za vrijeme trajanja festivala nadopuna iznosa na festivalskim narukvicama (top up) za korisnike MasterCarda® će biti bez naknade.

Ulaznice za party na Hvaru – Ultra Beach – gotovo su rasprodane – ostalo ih je još samo 500, a mogu se kupiti na ultraeurope.com.

Festival Ultra Europe od samih početaka podržava i Heineken Hrvatska, službeno pivo festivala:

„Ponosni smo što je Heineken, najinternacionalnije premium pivo na svijetu, treću godinu za redom sponzor i službeno pivo Ultra Europe festivala. Heineken je jedinstven: to je vodeći globalni pivski brend i dostupan je u gotovo svakoj zemlji svijeta. Nadalje, Heineken je predan tome da iznenadi svoje potrošače i osigura im jedinstvena iskustva bez obzira gdje se nalazili stoga se izvrsno uklapa u koncept Ultra Europe festivala na kojeg dolaze ljudi iz cijelog svijeta. Pivo se veže s uživanjem i zabavom, a mi pozivamo sve posjetitelje Ultra Europe festivala da otvore svoj svijet, odlično se zabave i da u Heinekenu uživaju odgovorno“, izjavio je Roberto Giugliano, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Dolazak fanova iz svih dijelova svijeta, olakšala je i suradnja s Atlasom, koji, u suradnji s tvrtkom Travel 2 Ultra,  od samih početaka podržava festival:

„Biti već treću godinu zaredom partner festivala Ultra Europe čast je i velika odgovornost. Atlas kao vodeća domaća DMC kompanija sustavno razvija i proširuje ponudu kako bi pridonio kvalitetnom upravljanju sadržajem na destinaciji. Ove godine na zasebnoj smo internet stranici Ultra gostima ponudili ulaznice, smještaj, pakete, partyje i posebno kreirane izlete, a novost je i povoljnija ponuda zrakoplovnih karata. Pratimo potrebe organizatora koristeći resurse cijele grupacije i rezultat je odličan. Interes sa svih naših tržišta je velik i sve je spremno za festival. Počeli smo i s pregovorima za sljedeće sezone. Vjerujem da će turistički subjekti Hrvatske pokazati punu kooperativnost i zajednički održati dobar trend festivala u Hrvatskoj“, izjavio je  Tomislav Varga, predsjednik Uprave Atlasa i adriatica.net Grupe

QRCode