'Taste the Feeling' je novi slogan koji će zamijeniti dobro nam poznati 'Open Happiness'.
Sedam godina trajala je kampanja ‘Open Happiness’ koja nam je svima kidala oči za Coca-Colinom bocom nakon što smo vidjeli one silne vodopade, šarene vrtuljke, vesele svjetove, čovječuljke koji se skupljaju oko Coca-Colinog “izvora”. Iako je tvrtka potrošila vjeroatno milijunske iznose da bi sprovela televizijske, internetske i tiskovne reklame, kampanja se nije pokazala previše uspješnom.
Iako Coca-Cola drži titulu najpopularnijeg pića na svijetu, ljudi iz Atlante u SAD-u očito žele stvoriti još više novih “ovisnika”. Pokrenuli su takozvanu ‘one brand‘ (jedan brend) kampanju u kojoj bi trebali biti obuhvaćeni sva tri napitka: Coca-Cola, Coca-Cola Zero i Diet Coke. Smatraju da će im u tome pomoći Tim Bergling, javnosti poznatiji kao Avicii. On je producent njihovog novog country-pop soundtracka ‘Taste the Feeling‘. Vokal koji će upotpuniti Aviciijevu glazbu upravo je Conrad Sewell, koji nam je poznat s Kygovog hita ‘Firestone’.
Sewell će pjesmu izvoditi na nekoliko velikih manifestacija kao što su OI u Rio de Janeiru ili Europsko nogometno prvenstvo u Francuskoj. Avicii će producirati nove verzije pjesme za ovakve prilike. Pjesma će uskoro i službeno u cjelosti biti dostupna na YouTubeu i ostalim servisima.