Coca-Cola zaposlila Aviciija u novoj reklamnoj kampanji

19.01.2016.
'Taste the Feeling' je novi slogan koji će zamijeniti dobro nam poznati 'Open Happiness'.

Sedam godina trajala je kampanja ‘Open Happiness’ koja nam je svima kidala oči za Coca-Colinom bocom nakon što smo vidjeli one silne vodopade, šarene vrtuljke, vesele svjetove, čovječuljke koji se skupljaju oko Coca-Colinog “izvora”. Iako je tvrtka potrošila vjeroatno milijunske iznose da bi sprovela televizijske, internetske i tiskovne reklame, kampanja se nije pokazala previše uspješnom.

Iako Coca-Cola drži titulu najpopularnijeg pića na svijetu, ljudi iz Atlante u SAD-u očito žele stvoriti još više novih “ovisnika”. Pokrenuli su takozvanu ‘one brand‘ (jedan brend) kampanju u kojoj bi trebali biti obuhvaćeni sva tri napitka: Coca-Cola, Coca-Cola Zero i Diet Coke. Smatraju da će im u tome pomoći Tim Bergling, javnosti poznatiji kao Avicii. On je producent njihovog novog country-pop soundtracka ‘Taste the Feeling‘. Vokal koji će upotpuniti Aviciijevu glazbu upravo je Conrad Sewell, koji nam je poznat s Kygovog hita ‘Firestone’.

Sewell će pjesmu izvoditi na nekoliko velikih manifestacija kao što su OI u Rio de Janeiru ili Europsko nogometno prvenstvo u Francuskoj. Avicii će producirati nove verzije pjesme za ovakve prilike. Pjesma će uskoro i službeno u cjelosti biti dostupna na YouTubeu i ostalim servisima.

QRCode