Premijerno prikazan Ultra World After Movie

12.04.2016.
Ultra Europe službeni after-movie pregledan je više od milijun puta u dva mjeseca od kada je objavljen. Njegova važnost za promociju Hrvatske je time veća što je pola videa posvećeno kadrovima o ljepotama destinacija održavanja festivala.

Ultra Europe je više od festivala

Ultra Europe postaje više od festivala. Zbog prirodnih ljepotai jedinstvene lokacije, festival je dobio nadimak “Destination”. S jednim od tri najjača line up-a u Europi, „Destination“ preuzima ulogu svjetski jedinstvene promocije po kojoj se Ultra Europe izdvaja od ostalih festivala u svijetu. Upravo je to jedan od razloga zaštoviše od 150.000 posjetitelja iz 141 zemlje dolazi u Hrvatsku i ostaje u prosjeku sedam dana.

Deejay Televizija donosi ekskluzivnu snimku dijela press konferencije!

[jwplayer mediaid=”11229″]

AFTER-MOVIE PREGLEDAN VIŠE OD MILIJUN PUTA U DVA MJESECA

U Zagrebu je  12.04. u Arena centru u Cinestar Gold Class održana press konferencija na kojima su između ostalog ovogodišnju Ultru predstavili i splitski gradonačelnik Ivo Baldasar, zamjenica ministra turizma te ispred Ultra festivala Luka Jureško.

Nakon što je odgledan after movie za Ultra Europe 2015, gradonačelnik Baldasar je s oduševljenjem konstatirao da je produkcija videa vrhunska te da bi volio iste ljude angažirati na izradi svog video spota za buduću političku kampanju u kojoj će sudjelovati.

Direktor komunikacija – Luka Jureško nam je rekao „Ove godine se očekuje preko 150.000 posjetitelja iz više do 140 zemalja zbog čega svi u Europi žele biti domaćini ovakvoga projekta. Ultra festival se održava na više od deset lokacija, među kojima su i Tokio (13.35 M), Miami(5,5 M), Singapur (5.5M), Rio de Janeiro(6.3M) i Seul(10.1 M).Ako uzmemo u obzir da su ovo milijunski gradovi, postaje nam jasno koliko smo sretni što je Split dobio priliku da bude domaćin ovoga planetarno popularnog festivala.“

Nakon toga je premijerno izvan SAD-a  prikazan jednosatni ”Ultra World After Movie” u kojem je najveću minutažu od svih svjetskih destinacija  dobio Split tj. Ultra europe festival.

[jwplayer mediaid=”11203″]

PREGOVORI S VLASNICIMA ULTRA WORLD WIDE ORGANIZACIJE USPJEŠNI

Direktor Ultra Europe festivala – Nikola Bušljeta, koji se upravo vratio iz Miamija s pregovora s vlasnicima Ultra World Wide organizacije, rekao nam je „Jedan od partnera Ultra World Wide organizacije je i Ultra Europe festival, koji je pretežito u vlasništvu Hrvata. Upravo to predstavlja jedan od glavnih razloga zbog kojih se Ultra Europe održava baš na hrvatskoj obali, u Splitu. No, svake godine nam je sve teže zadržati Ultra Europe festival u Hrvatskoj jer njegov rast donosi i sve veći broj ponuda država koje su željne preuzeti ulogu domaćinaovoga festivala. Za sada Ultra Europe ostaje u Hrvatskoj što nas čini izuzetno ponosnima, ali smo ujedno i svjesni da smo u posljednje dvije godine dobili tri ozbiljne ponude. Unatoč tome, uvjereni smo da s daljnjimrastom i razvojem kvalitetne suradnje s Hrvatskom, Ultra Europe ostaje u Splitu.“

 ZA VRIJEME FESTIVALA POTROŠNJA PREKO 300 MILIJUNA KUNA

Za vrijeme održavanja Ultra Europe festivala,Splitsko-dalmatinska županijabilježi stalno povećanje broja dolazaka stranih gostiju, koji već premašuje 100% u usporedbi s brojkama iz 2013. godine kada je održan prvi Ultra Europe festival. Navedeni porast doprinosi stalnom rastupotrošnjekoja za vrijeme festivala uvelike prelazi 300 milijuna kuna.Također, važnost festivala ogleda se i u njegovom utjecaju na daljnji financijski razvoj Splitsko – dalmatinske županije, jer se primjerice,paralelno s održavanjem festivala, organizira i regata na kojoj sudjeluje više od600 jedrilica,dok u splitsku zračnu luku sleti više od 40 privatnih zrakoplova.

Ultra_Europe_presica34

Održavanje Ultra Europe 2015. pratilo je preko 900 akreditiranih novinara, avrijednost PR objava procijenjena je na preko 20 milijuna eura.

REGIONALNE KARTE U PRODAJI OD ČETVRTKA 14. TRAVNJA

Kao i svake godine Ultra Europe u ponudi ima i regionalne karte koje imaju jedinstvenu cijenu od samo 899kn (General admission za tri dana). S povoljnijom cijenom Ultra Europe se na još jedan način zahvaljuje svojim domaćinima. Broj karata je ograničen, a mogu se kupiti kod naših partnera: Večernji list, 24ata, ticketshop.hr te na prodajnim mjestima Tisak Media u cijeloj Hrvatskoj. Dodatna pogodnost je da će se regionalne karte prodavati i na rate.

Jedinstveni regionalni paketi – Ticketshop.hr

  1. 899 kn 3 dana GA regionalna ulaznica
  2. Ultra Europe party vlak – 1049 kn, powerdby Enter radio i HŽ p.p.

Prijevoz vlakom Zagreb – Split – Zagreb

Ultra Europe GA 3 dana ulaznica

  1. 149 knBoat party 17.7 – polazak u 16.00 – video
  2. Beachville paket – 1299 knvideo

Beachvillekamp za tri noći* (15-18.7.2016) za 1 osobu + GA ulaznica

*U kamp nije uračunat šator, možete ponijeti svoj ili iznajmiti za 30 eura

 Osim potpore države moramo se zahvaliti i našim sponzorima bez kojih ovaj projekt ne bi bio moguć. HeinekenHrvatska, Badel 1862., Master Card, Red Bull, UBER te našim medijskim pokroviteljima Večernji list, 24sata te Enter radio.

LINE-UP VRIJEDAN 4.000.000 EURA

Destination Ultra – Croatia music week objedinjuje 5 stage-eva i nekoliko žanrova, od koji kao najpopularnije možemo izdvojiti EDM (big room sound), trance i techno. Kvalitetu festivala potvrđuje i to što iz godine u godinu ponovno ugošćuje najcjenjenije i najpopularnije predvodnike i pokretače žanrova. Ovakav line-up u kombinaciji s produkcijom na svjetskoj razini u koju se ulaže tri milijuna euraUltra Europe pretvara u jedinstveni doživljaj.

Uz svjetski poznate Dj-eovaj festival je poznat po tome što od početka podržava izvođače čije su karijere u začecima. Stoga će se i ove godine na UMF radio stage-u dati prilika mladim DJ-ima iz regije, ali i cijeloga svijeta. Prošlih godina gostovali su mladi DJ-i iz Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Republike Srbije, Republike Slovenije, Češke Republike, Irske, Republike Poljske,Republike Moldovete udaljene Kraljevine Maroka, SAD-a, Australije, Novog Zelanda, Izraela, Japana i Republike Koreje.

ULTRA Europe Phase One Headliners

Ultra-Europe-2016 line up

QRCode