Ultra Europe službeni after-movie pregledan je više od milijun puta u dva mjeseca od kada je objavljen. Njegova važnost za promociju Hrvatske je time veća što je pola videa posvećeno kadrovima o ljepotama destinacija održavanja festivala.
Ultra Europe je više od festivala
Ultra Europe postaje više od festivala. Zbog prirodnih ljepotai jedinstvene lokacije, festival je dobio nadimak “Destination”. S jednim od tri najjača line up-a u Europi, „Destination“ preuzima ulogu svjetski jedinstvene promocije po kojoj se Ultra Europe izdvaja od ostalih festivala u svijetu. Upravo je to jedan od razloga zaštoviše od 150.000 posjetitelja iz 141 zemlje dolazi u Hrvatsku i ostaje u prosjeku sedam dana.
Deejay Televizija donosi ekskluzivnu snimku dijela press konferencije!
[jwplayer mediaid=”11229″]
AFTER-MOVIE PREGLEDAN VIŠE OD MILIJUN PUTA U DVA MJESECA
U Zagrebu je 12.04. u Arena centru u Cinestar Gold Class održana press konferencija na kojima su između ostalog ovogodišnju Ultru predstavili i splitski gradonačelnik Ivo Baldasar, zamjenica ministra turizma te ispred Ultra festivala Luka Jureško.
Nakon što je odgledan after movie za Ultra Europe 2015, gradonačelnik Baldasar je s oduševljenjem konstatirao da je produkcija videa vrhunska te da bi volio iste ljude angažirati na izradi svog video spota za buduću političku kampanju u kojoj će sudjelovati.
Direktor komunikacija – Luka Jureško nam je rekao „Ove godine se očekuje preko 150.000 posjetitelja iz više do 140 zemalja zbog čega svi u Europi žele biti domaćini ovakvoga projekta. Ultra festival se održava na više od deset lokacija, među kojima su i Tokio (13.35 M), Miami(5,5 M), Singapur (5.5M), Rio de Janeiro(6.3M) i Seul(10.1 M).Ako uzmemo u obzir da su ovo milijunski gradovi, postaje nam jasno koliko smo sretni što je Split dobio priliku da bude domaćin ovoga planetarno popularnog festivala.“
Nakon toga je premijerno izvan SAD-a prikazan jednosatni ”Ultra World After Movie” u kojem je najveću minutažu od svih svjetskih destinacija dobio Split tj. Ultra europe festival.
[jwplayer mediaid=”11203″]
PREGOVORI S VLASNICIMA ULTRA WORLD WIDE ORGANIZACIJE USPJEŠNI
Direktor Ultra Europe festivala – Nikola Bušljeta, koji se upravo vratio iz Miamija s pregovora s vlasnicima Ultra World Wide organizacije, rekao nam je „Jedan od partnera Ultra World Wide organizacije je i Ultra Europe festival, koji je pretežito u vlasništvu Hrvata. Upravo to predstavlja jedan od glavnih razloga zbog kojih se Ultra Europe održava baš na hrvatskoj obali, u Splitu. No, svake godine nam je sve teže zadržati Ultra Europe festival u Hrvatskoj jer njegov rast donosi i sve veći broj ponuda država koje su željne preuzeti ulogu domaćinaovoga festivala. Za sada Ultra Europe ostaje u Hrvatskoj što nas čini izuzetno ponosnima, ali smo ujedno i svjesni da smo u posljednje dvije godine dobili tri ozbiljne ponude. Unatoč tome, uvjereni smo da s daljnjimrastom i razvojem kvalitetne suradnje s Hrvatskom, Ultra Europe ostaje u Splitu.“
ZA VRIJEME FESTIVALA POTROŠNJA PREKO 300 MILIJUNA KUNA
Za vrijeme održavanja Ultra Europe festivala,Splitsko-dalmatinska županijabilježi stalno povećanje broja dolazaka stranih gostiju, koji već premašuje 100% u usporedbi s brojkama iz 2013. godine kada je održan prvi Ultra Europe festival. Navedeni porast doprinosi stalnom rastupotrošnjekoja za vrijeme festivala uvelike prelazi 300 milijuna kuna.Također, važnost festivala ogleda se i u njegovom utjecaju na daljnji financijski razvoj Splitsko – dalmatinske županije, jer se primjerice,paralelno s održavanjem festivala, organizira i regata na kojoj sudjeluje više od600 jedrilica,dok u splitsku zračnu luku sleti više od 40 privatnih zrakoplova.
Održavanje Ultra Europe 2015. pratilo je preko 900 akreditiranih novinara, avrijednost PR objava procijenjena je na preko 20 milijuna eura.
REGIONALNE KARTE U PRODAJI OD ČETVRTKA 14. TRAVNJA
Kao i svake godine Ultra Europe u ponudi ima i regionalne karte koje imaju jedinstvenu cijenu od samo 899kn (General admission za tri dana). S povoljnijom cijenom Ultra Europe se na još jedan način zahvaljuje svojim domaćinima. Broj karata je ograničen, a mogu se kupiti kod naših partnera: Večernji list, 24ata, ticketshop.hr te na prodajnim mjestima Tisak Media u cijeloj Hrvatskoj. Dodatna pogodnost je da će se regionalne karte prodavati i na rate.
Jedinstveni regionalni paketi – Ticketshop.hr
- 899 kn 3 dana GA regionalna ulaznica
- Ultra Europe party vlak – 1049 kn, powerdby Enter radio i HŽ p.p.
Prijevoz vlakom Zagreb – Split – Zagreb
Ultra Europe GA 3 dana ulaznica
Beachvillekamp za tri noći* (15-18.7.2016) za 1 osobu + GA ulaznica
*U kamp nije uračunat šator, možete ponijeti svoj ili iznajmiti za 30 eura
Osim potpore države moramo se zahvaliti i našim sponzorima bez kojih ovaj projekt ne bi bio moguć. HeinekenHrvatska, Badel 1862., Master Card, Red Bull, UBER te našim medijskim pokroviteljima Večernji list, 24sata te Enter radio.
LINE-UP VRIJEDAN 4.000.000 EURA
Destination Ultra – Croatia music week objedinjuje 5 stage-eva i nekoliko žanrova, od koji kao najpopularnije možemo izdvojiti EDM (big room sound), trance i techno. Kvalitetu festivala potvrđuje i to što iz godine u godinu ponovno ugošćuje najcjenjenije i najpopularnije predvodnike i pokretače žanrova. Ovakav line-up u kombinaciji s produkcijom na svjetskoj razini u koju se ulaže tri milijuna euraUltra Europe pretvara u jedinstveni doživljaj.
Uz svjetski poznate Dj-eovaj festival je poznat po tome što od početka podržava izvođače čije su karijere u začecima. Stoga će se i ove godine na UMF radio stage-u dati prilika mladim DJ-ima iz regije, ali i cijeloga svijeta. Prošlih godina gostovali su mladi DJ-i iz Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Republike Srbije, Republike Slovenije, Češke Republike, Irske, Republike Poljske,Republike Moldovete udaljene Kraljevine Maroka, SAD-a, Australije, Novog Zelanda, Izraela, Japana i Republike Koreje.